KURUMSAL
KALİTE POLİTİKAMIZ
1. Müşteri Odaklılık ilkesiyle; Müşteri İhtiyaç ve Beklentilerini Belirleyerek Memnuniyeti Sağlavmak
Müşterilerimizin istek/ihtiyaç ve beklentilerini tam ve doğru olarak anlamak, yapılan her işi planlamak, ilk defasında doğru ve tam olarak yapmak, bunu bir ilke haline getirmek, müşteri ihtiyaç ve beklentilerini belirleyerek müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak.

2. Çalışanlarımızın Memnuniyeti ve Gelişimi
Kalitemizi oluşturan en önemli faktörün çalışanlarımız olduğunu düşünerek, çalışanlarımızın gelişimini sağlamak, gıda güvenliğini sağlamak ve kalitemizi günden güne daha da artırmak için, eğitimleri HELTA GIDA ailesinin ayrılmaz bir parçası olarak sürdürmek.

3. Tedarikçi ve Müşterilerimizle Kazan-Kazan İlişkisi
İş ilişkisi içerisinde bulunduğumuz tedarikçi firma ve müşterilerimizle, uzun vadeli, iyi niyet ve dürüstlük ilkesine dayanan, açık ilişkiler kurmak, “ Kazan-Kazan” ilişkisi içerisinde karşılıklı olarak Gıda Güvenliği ve Kalite anlayışının gelişimine katkı ve destekte bulunmak.

4. Sürekli İyileştirme ve Gelişim
Çalışanlarımızın katılımı ile sahip olduğumuz teknolojiyi kullanarak, Kalite ve Gıda Güvenliği Yönetim Sistemimizin geliştirilmesini ve gelişimin sürekliliğini sağlamak.

5. İnsan Sağlığının Korunması ve Hijyen
Gıda üretimi yaptığımızı hiçbir zaman göz ardı etmeden insan sağlığını ön plana alıp her zaman ve her şartta en doğru olanı uygulayarak hijyenik koşullarda üretim yapmak, gelecek nesillere temiz bir çevre bırakmak, doğanın dengesini bozacak hareket ve eylemlerden kaçınmak.

6. Yasal Düzenlemelere Uyum
T.C. Gıda Mevzuatı’na ve Müşteri isteklerine uygun üretim yapmak.